Hassan Farahani

جستجو کردن
Close this search box.

بررسی رابطه‌  برندسازی شخصی و خودنمایی در عصر رسانه های نوین

این روزها همه ما با شخصیت پردازی های غلو شده اطرافیانمان در شبکه های اجتماعی آشنا هستیم یک روز دوستی را می بینیم که با چند جلسه حضور در دوره عکاسی در « بیو» صفحه خود نوشته عکاس و هنرمند و روز بعد فامیلی که خود را آرتیست و نوازنده معرفی می کند و شما می دانید که همین دو سه روز قبل اولین سازش را با هم از میدان بهارستان خریده اید و یا بسیاری دیگر از این دست معرفی ها در فضاهای رسانه ای مانند حوزه صنعت، خودرو، پوشاک، مسافرت و گردشگری، آشپزی، تحصیلات و امور دانشگاهی و… و ما همچنان گیج و مبهوت به این همه خودنمایی و ساختن نقاب های پوشالی از سبک زندگی هایی که واقعیت خارجی ندارند. در این چند سطر به این موضوع می پردازیم که برند سازی شخصی حرکت برلبه تیغ است لبه تیغی که یک طرفش خودشیفتگی و به قول «ژان بودریار» فیلسوف و متفکر نامی فرانسوی «وانمایی[۱]» یا وانمود کردن است و طرف دیگرش سبک زندگی حقیقی و واقعی است. حال ببینیم منظور از برندسازی شخصی چیست و کجا با خودنمایی ممزوج و مخلوط می شود و خط ممیز این دو کدام است؟ ادامه در روزنامه صمت به نشانی لینک زیر

https://smtnews.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87-23/57188-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B9%D8%B5%D8%B1-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D9%88%DB%8C%D9%86


[۱] simulation

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *